11 mar 2008

Slam Dunk




video 1 ophening



Amb aquest dia tan radiant
començo a córrer per la ciutat.
El teu suport és molt important per mi,
ja ho saps.

I no sé per què; no ho sé, de debò;
sento aquesta atracció per tu.
De cop i volta
només puc pensar en això.

No et deixaré marxar mai més.
Sempre pel teu amor lluitaré.
Tothom ho sabrà, ho vull proclamar:
¡estic boig per tu!

Vull cridar "t'estimo", sense dubtes,
que el futur sigui millor.
El temps que es congela vull fer miques.
Vull viure dins del teu cor.

Vull cridar "t'estimo", amb coratge.
¡Enfrontem el nostre futur!
Vull que acceptis aquesta passió
tan viva que sento per tu.




Video 2 ophening



Males notícies feriran el meu cor trencat i buit.
La ciutat avui respira amb suavitat,
però ningú sap que estic cridant i esperant...
M'ofega el futur.

Avançar i esperar, no m'aturaran.
Lliure i viu, sense por, un sol dia ho és tot.
Deixa'm fer, lluitaré, mai més somiaré.
Ple de foc, amb passió, conqueriré l'horitzó.

Avançar i esperar, no m'aturaran.
Lliure i viu, sense por, un sol dia ho és tot.
Deixa'm fer, lluitaré, mai més somiaré.
Ple de foc, amb passió conqueriré l'horitzó


Video 2 ending



Em trobo aquí, ben perdut a la gran ciutat.
Em sento sol i buit, com una llauna que han llençat.
Sols el temps pot ajudar a fer que ens coneguem millor.
¡Vine amb mi, estimem-nos per sempre tu i jo!

He passat milers de nits desitjant,
donant-te tot el meu amor,
sentir-te a prop, i viure junts
fins que s'acabi aquest món.

Nit i dia de l'amor gaudirem...
Això és el que voldria jo.
¿Què més puc dir-te? Estic trist com un nen plorant sol,
i aquesta tristesa m'ha ben trencat el cor


Video 3 ending



Al matí d'encegadora llum, jo m'he despertat
inundada de somnis que vull fer realitat.
Quan escolto la nostra cançó, et veig davant meu.
Abraçada a un jersei dels teus, intento calmar el meu dolor.

Ahir, en dir-nos adéu, desmotivat et vaig veure, amic meu.
Una il·lusió ens cal tenir, que la desídia no ens ha de guanyar...
Hem de lluitar.

Viure el present amb passió, viure el moment resplendent
és la meva il·lusió.
De res no ha de servir lamentar-se així.
¡El futur ens espera a tots dos!,
i pensa que viure dels records pot ser un refugi temptador,
evocant moments de dolçor...
Brilla l'horitzó. Busca noves il·lusions:
¡el futur ens espera a tots dos!

Video 4 ending



Penso en tu, i el meu cor, molt més fort,
batega en veure't com un lluitador.
No oblidis que tu pots guanyar:
la força és el teu tresor.

Aquell somni s'ha esfumat:
ara ja és una realitat.
L'encís, la sort, t'han fascinat.

Avançant. hi pots arribar,
i la fita somiada et retrobarà.
Camina, camina; triomfaràs.

Mira'm sempre així:
ets un noi brillant, no et cal fingir.
No estiguis trist:
tanca els ulls i seré aquí.

Recorda-ho:
torna a riure, torna a ser un nen.
Jo sóc aquí, amic meu,
i vull veure't content.

Estic amb tu, i el meu cor, molt més fort,
batega en veure't com un lluitador.
No oblidis que tu pots guanyar:
la força és el teu tresor.

No hay comentarios: